niedziela, 3 sierpnia 2014

Hull



Wtorek spędziłam w przepięknym brytyjskim miasteczku - Hull. Głównym celem podróży było spotkanie w Job Centre i złożenie aplikacji o nadanie National Insurance Number. Od rana byłam jakaś strasznie roztargniona, wróciłam z nocki, przespałam się niecałe 2 godzinki, wzięłam prysznic, w biegu coś zjadłam i musiałam lecieć na autobus do centrum. Zapomniałam najważniejszego - aparatu, więc dodatkowo się wracałam. Na mieście zaszłam do kafejki, wydrukowałam potrzebne dokumenty i udałam się na dworzec. Na szczęście sprawnie odnalazłam właściwy peron (nie to, żeby w ostatniej chwili go zmienili, bo pociąg był trochę opóźniony i musiałam szybko przejść na drugą stronę). Szczęśliwie dotarłam do celu. Miałam sporo czasu do spotkania, więc posiedziałam na molo, akurat trafiłam na piękną pogodę (która później trochę się zmieniła, co będzie widać na zdjęciach). Przeszłam się po mieście, nacieszyłam oczy pięknymi widokami. Lubię odkrywać nowe miejsca, jakoś nie przejmowałam się tym, że mogę się zgubić, tylko szłam przed siebie (: Popstrykałam sporo zdjęć. Głównym tematem były porty, bo Hull znajduje się nad morzem (ale plaży się tam nie spodziewajcie :D). Do Job Centre udałam się przed czasem, już na wejściu powitał mnie bardzo sympatyczny pan i zaprowadził na miejsce. Stresowałam się strasznie, ale obsługa była tak miła, że po chwili zapomniałam, czym w ogóle się przejmowałam. Rozmowa przebiegła świetnie! Wszystko zrozumiałam, elegancko się dogadałam. Cały proces wypełniania aplikacji trwał może z 5 min! Byłam pod wrażeniem, że tak dobrze dałam sobie radę! Wyszłam z uśmiechem od ucha do ucha (: I ruszyłam dalej w miasto! Uwielbiam klimat angielskich miast, mają w sobie to "coś". Mam nadzieję, że oglądając zdjęcia, też to poczujecie (:



































 Zapraszam na Instagrama, tam więcej moich zdjęć:

Pytania?



21 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia,niesamowicie oddają klimat miasta : ) ! Dokładnie w Angielskich ulicach,budynkach jest to "coś" . Na pewno kiedyś się tam wybiorę : ) - anaccessible

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, piękne zdjęcia! Chciałam wybrać jedno ulubione ale nie umiem się zdecydować :(

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie mozesz byc z siebie dumna :) super, ze sie udalo tak dobrze dogadac ;) a zdjecia super! pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne zdjęcia! :) miło się ogląda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie widoki i przepiękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miasteczko jest naprawdę piękne, miło się ogląda takie zdjęcia. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie <3 Uwielbiam zwiedzać nowe miejsca a to miasteczko jest bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Albo jest tam tak pięknie , albo robisz za dobre zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są genialne! Cudowne :)
    Świetny blog - dodaję do obserwowanych.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful place and photos! Eszter

    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Klimatyczne zdjęcia!;)
    Zapraszam do mnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne zdjęcia!

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo urokliwe miejsce <3
    Nigdy nie słyszałam o takiej miejscowości :)
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w Twoich zdjęciach !

    http://braiinstormiing.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia, cudnie tam jest!
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale tam jest pięknie :) cudne fotografie

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak jesteś pewna, że bedziesz z niego korzystać to polecam Ci 50mm 1.8 no chyba ze 1.4 wiadomo dużo lepsze, no ale cena :) Też myślałam nad heliosem ale zdecydowałam się na 50 tke i nie żaluje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hull jest niedaleko mnie! Gdzie mieszkasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w Polsce, do Anglii jeżdżę na wakacje, do Doncaster (:

      Usuń