czwartek, 24 lipca 2014

Lakeside



I znów tutaj jestem, w Doncaster. Po dziesięciu miesiącach wróciłam, żeby przez kolejne dwa móc odpocząć od dosłownie wszystkiego. W tym roku nie tylko wakacjuję, bo dostałam pracę i wczoraj minął równo miesiąc jak pracuję! Jestem z siebie bardzo zadowolona, bo nie jest łatwo, a ja daję sobie całkiem nieźle radę. Work, drink, sleep - stało się moim nowym mottem życiowym. Tak to właśnie wygląda. 5 dni pracy, a po nich przychodzi weekend - czas na imprezy, wypady na miasto i zakupy! (: Ten miesiąc minął w tak szybkim tempie... aż ciężko uwierzyć! Masa nowych ludzi, doświadczeń, miejsc. To świetne uczucie móc spacerować znów tymi samymi ścieżkami. A w dodatku mamy cudowną pogodę! Od ponad dwóch tygodni non stop upały. Lepszych wakacji nie mogłam sobie wymarzyć (:

Ostatnio wybrałam się na Lakeside - jedną z moich ulubionych miejscówek w Doncaster. Wreszcie wzięłam aparat i trochę popstrykałam. Nie mogłam przeżyć tego, że jestem już tutaj miesiąc, a jeszcze nic nie pofociłam. Daje mi to tyle frajdy i pozytywnej energii! Naładowałam akumulatory motywacji i postanowiłam częściej wychodzić na takie dłuższe wyprawy. 
We wtorek jadę sama do Hull załatwić kilka spraw. Trochę mnie to przeraża, bo nigdy tam nie byłam i nie wiem jak się odnajdę. Jakoś dam radę! (: Bardzo cieszy mnie ten wyjazd, bo Hull położone jest nad morzem i będę miała świetny temat do zdjęć - porty. Także być może w następnym tygodniu zasypię Was nowymi zdjęciami.

A teraz Lakeside! 
















Zapraszam na Instagrama, tam więcej moich zdjęć:

Pytania?



20 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia! aż nie mogę oczu oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdrosczę Ci! Zdjęcia mnie wciągają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Mają swój klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jakie piękne zdjęcia i miejsca;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tam! Gratuluję również pracy- dobrze zbierać doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie miejsca, piękne widoczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie byłam tam nigdy

    ps. a u mnie? STYLIZACJA ZA GROSZE! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszły zdjęcia;)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, mają taki fajny wakacyjny klimat :) Jak z filmu wyjęty ;)
    A cóż to za praca można wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pracuję jako Production Operative w Polypipe (:

      Usuń
  10. Ciekawe zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajne, klimatyczne zdjęcia! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdjęcie jest przepiękne! takie spokojne... ajjjj

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zdjęcia, mają swój klimat! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne klimatyczne zdj. Widać że robione z pasją :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń