wtorek, 15 kwietnia 2014

Spring, spring!



Od trzech tygodni mamy astronomiczną wiosnę, a ja dopiero dziś wybrałam się w plener z aparatem, żeby uwiecznić na zdjęciach trochę słońca i kwitnące drzewa, aby później w zimowy wieczór choć na chwilę móc powrócić do ciepłych dni. 

Zostałam dziś w domu, wyspałam się i żeby nie marnować czasu (jak to zwykle robię, gdy nie jadę do szkoły) wybrałam się na dość długi spacer z aparatem w ręce. Pokonałam kilka kilometrów, las, rzeka, park. Czasami potrzebuję czasu sam na sam, z dala od ludzi, z ulubioną muzyką w słuchawkach. A, właśnie, co do muzyki. Nie wiem jak Wy, ale ja nie mogę się doczekać nowej płyty Coldplay! Po ich występie na iTunes Festival (który oglądałam o 4:00 nad ranem nie mogąc oderwać oczu od monitora), kiedy to po raz pierwszy zagrali "Always In My Head" i "Another's Arms", moje zaciekawienie jeszcze bardziej wzrosło! Kilka dni temu pojawiła się też premiera teledysku do "Magic" (mistrzostwo!), a 5 maja nastąpi premiera piosenki "A Sky Full Of Stars"! Dzieje się! (: 
Dla tych, którzy jeszcze nie widzieli/słyszeli:

MAGIC

ANOTHER'S ARMS

ALWAYS IN MY HEAD

Ostatnio tyle się dzieje! Mam masę rzeczy na głowie. Organizowanie 18-stki, sprawy związane z kursem na prawko, szukanie pracy na wakacje, nauka... Jak dobrze, że jutro ostatni dzień i wolne! 

Jak widzicie jest coraz bardziej lifestylowo. Coraz częściej będę pisała o nowościach muzycznych, czy filmowych. Nie chcę żeby temat mody całkiem zniknął z bloga, dlatego postaram się, żeby następny post nawiązywał do tej kategorii (:

A teraz czas na zdjęcia!
Enjoy!



















 Więcej moich zdjęć znajdziecie na Instagramie:

Będzie mi bardzo miło jeśli polubicie moją stronę na Facebooku:

A jeśli macie jakieś pytania, to możecie je zadawać tutaj:


10 komentarzy:

  1. przepiękne zdjęcia;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjecia są cudne :))
    u mnie niestety nie ma zbyt ładnej pogody ..wiec jeszcze nie mam jak cieszyc sie wiosna :)
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, piękna wiosna :))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne miejsca miałaś na zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne te zdjęcia, wow! udanych wakacji! :**

    OdpowiedzUsuń