sobota, 1 lutego 2014

Summer memories

Dzisiaj bardzo króciutki post. Piszę go w biegu, bo dosłownie za 10 minut muszę wyjść z domu! 
Od bardzo dawna zabierałam się za połączenie w jedną całość filmików z wakacji, ale nie mogłam znaleźć odpowiedniego programu. Wczoraj natknęłam się na Windows Movie Maker i zaczęłam działać! Siedziałam do 1:00 w nocy i montowałam filmik, dzisiaj wstałam specjalnie wcześniej, żeby dokończyć. I udało się! Początkowo miałam go nigdzie nie udostępniać. Montowałam go dla siebie, żeby zachować wspomnienia w jednym miejscu. Jednak zdecydowałam, że się z nim z Wami podzielę. Od razu mówię - to jest najbardziej amatorski film, jaki w życiu widzieliście. Pierwszy raz w życiu montowałam film. Nie będę przedłużać, bo jak mówiłam bardzo się spieszę. Mykam zaraz do przyjaciółki szykować się na dzisiejszą imprezę 18-stkową! (: 
A oto filmik z wspomnieniami z moich wakacji w Wielkiej Brytanii (:
Enjoy!


16 komentarzy:

  1. Bardzo ladnie ci wyszedl film jak na pierszy raz! zazdroszcze wyjazdy do wielkiej brytanii!!

    www.huge-fridge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie mieć takie wspomnienia :) A filmikiem zawsze będziesz mogła wrócić do wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne wideo;)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli ci się spodoba;)
    >>> www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. No , ale w końcu zrobiłaś filmik ! Fajny bardzo : ) Notka wspaniała ; )
    Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ . Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniale

    z pozdrowieniami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog będę wpadać częściej :) obserwuję ! liczę na rewanż :) <3 http://snackbills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny filmik :) Spisałaś się z montażem :D ;)
    obserwuję :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Aww chciałabym się wybrać do Wielkiej Brytanii :) A filmik pomimo tego, że jest amatorski, jest bardzo dobry :)
    Pozdrawiam!

    ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny filmik:) dobrze dopasowana muzyka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie jest uwieczniać wspomnienia nie tylk na zdjeciach :)

    OdpowiedzUsuń