piątek, 24 stycznia 2014

Daily photos


... czyli zdjęcia z kilku ostatnich dni (:



Semestr się zakończył, oceny wystawione. Ze średniej jestem bardzo zadowolona, jednak ostatnio dopadł mnie straszny leń. Jestem przemęczona i wiecznie senna. Najchętniej siedziałabym całymi dniami w domu, oglądała seriale, robiła zdjęcia i wylegiwała się w łóżku. W ciągu ostatnich dwóch tygodni kilka razy zrobiłam sobie wolne od szkoły (w tym dzisiaj również). Coraz częściej odpuszczam, nie chce mi się uczyć, ani odrabiać zadań domowych. Jeśli chodzi o zdrowy tryb życia i odżywianie też nie jest najlepiej. Nie potrafię się zmotywować. Chyba dopadła mnie zimowa chandra. Czekam na wiosnę, aż będę mogła wyjść na dłuższy spacer, albo pobiegać. Z drugiej strony nie mogę narzekać na życie towarzyskie (: Spotkania ze znajomymi, mecze i nadchodzące imprezy 18-stkowe! Już się nie mogę doczekać! 
Z niecierpliwością czekam na ferie! W tym roku mam jako ostatnia, bo dopiero od 14 lutego. W sumie to nawet dobrze. Planuję kilka sesji, zobaczymy jaką część planów uda mi się zrealizować.

Dzisiaj mam dla Was kilka zdjęć, które zrobiłam w ciągu kilku ostatnich dni. Nic specjalnego, ale chciałam się z Wami nimi podzielić (: Coraz częściej na blogu będę zamieszczała swoje zdjęcia. Nie chcę skupiać się tylko na modzie. Niedługo może przygotuję też coś na temat zdrowego odżywiania i ćwiczeń. Chcielibyście, abym dodawała tutaj jakieś fitspo notki? Piszcie w komentarzach, o czym chcielibyście przeczytać, każdy pomysł mile widziany! (:
Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami, a sama idę obejrzeć kolejny odcinek PLL.
Miłego wieczoru!









Więcej moich zdjęć znajdziecie na instagramie:

Będzie mi bardzo miło jeśli polubicie moją stronę na Facebooku:

A jeśli macie jakieś pytania, to możecie je zadawać tutaj:

xoxo, Claire

52 komentarze:

  1. chcemy notki fitspo, chcemy zdjęcia takie jak dziś, chcemy stylizacje, chcemy więcej notek! o każdej tematyce :D
    jeeeeeeeeeeejku, ale Ci zazdroszczę tych 18 no!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może powinnaś być fotografem świetne Ci zdjęcia wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie nie chca sie wyswietlic zdjecia :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blogger dzisiaj coś szwankuje więc może dlatego...

      Usuń
  4. Ja też ostatnio mam takiego lenia :/ Świetne zdjęcia! Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie to dopiero zaczyna się sesja... Temat o zdrowym stylu życia byłby wskazany, o :) Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne zaproszenie :))
    i wgl świetne zdjęcia:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ostatnio tak samo. Najchętniej przeleżałabym całą zimę. ;p Super zdjęcia. Ja również mam ferie jako ostatnia ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne osiemnastkowe zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia wyszły rewelacyjne! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. oo jestem za! Takie wpisy o zdrowym stylu życia są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog, jak mnie njdzie ochotka tez robie zdjecia roznych przedmiotow w domu :)

    http://huge-fridge.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny Blog + Wspaniale piszesz <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. też miałam taki stan przez jakiś czas, w sumie dość długi, ale chyba już mi to przeszło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna biżuteria ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdjęcia :) jestesmy na tym samym etapie ja takze robie sobie wolne od szkoły hah

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia :)
    http://madelineamari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. zdjęcia robisz naprawdę świetne strasznie mi się podobają! :-)


    ♥ nutellaaxp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jakość zdjęć rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy mix zdjęć, miło się to ogląda:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :) Cóż mnie niestety też to dopadło... zimowa chandra! Straszna choroba. :/ Również mam ferie dopiero od 14 lutego i z niecierpliwością do nich odliczam! Buziaki,Karolina

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też niestety przechodzę okres "nie chce mi się"
    i totalnego braku motywacji, miejmy nadzieję, że obie szybko
    z tego wyjdziemy :) Ładne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kolczyki i jak ładnie zapakowane
    Zaproszenie bardzo gustowne

    OdpowiedzUsuń
  23. za mną już 1szy tydzień ferii :/ zmarnowałam go, nawet lekcji nie odrobiłam, a od razu po feriach nauczyciele dają nam wycisk :/ jest źle... a ze średni zadowolona nie jestem ;/ ech..

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem na tak, jezeli pytasz o umieszczanie postów o zdrowym odżywianiu czy ćwiczeniach :) Pozdrawiam gorąco! xx

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję Claire (: cieszę się, że się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka fajna kolekcja ELLE :-) U mnie podobnie, bo stare numery już wyrzuciłam, a czytam ELLE od 9 lat :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne zdjęcia :) Wybierasz się na 18, bardzo ładne zaproszenie :) Super blog, Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz naprawdę ciekawego a zarazem inspirującego dla mnie bloga ! Tylko pozazdrościć <3 posty dopracowane, perfekcja pod każdym calem. Z nie cierpliwościa czekam na następne posty , co powiesz na wspólną obserwacje ? http://hiddenbeautybyjustin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocze pudełeczko i zaproszenie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Great package and lovely earrings! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę nadchodzących imprez 18stkowych , ja niestety swoje już mam za sobą : < Życzę też powodzenia w procesie motywacji! ;DD http://seeachance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. wow czy Ty sama robisz te cuda (kolczyki etc.)? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja też mam w ostatniej turze ferie:) piękne zdjęcia! powiedz mi jak utrzymujesz taką jakość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm.. zdjęcia robię w trybie manualnym, sama ustawiam wszystkie parametry, staram się też dobrze złapać światło (:

      Usuń
  34. śliczne pudełeczko i kolczyki :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Też zaczynam ferie 14 :)
    I też czekam na 18-stki,pierwszą mam już 22 lutego:)
    Bardzo dobre zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też w tym miesiącu miałam umysłowe zaćmienie. Siedziałam godzinami nad książkami i nic, moje myśli wirowały wszędzie tylko nie tam gdzie trzeba. ;) U mnie ze zdrowym odżywianiem też szału nie było. 5 razy zjadłam coś czego nie powinnam. :) Nie ma co czekać do wiosny. :) Biegać w zaspach się nie da -fakt, bo też nad tym ubolewam. :) Ale za to można wykonywać miliony fajnych ćwiczeń w domu i przygotować się do biegania :)
    Pozdrawiam cieplutko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. super kolczyki :D też ostatnio dostałam zaproszenie ale od mojego chłopaka na naszą 100dniówkę! :D

    PS. Zapraszam do udziału w akcji "LUTY W OBIEKTYWIE", więcej u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękne zdjęcia :)
    miłego dnia ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. jakie cudne kolczyki ;o mimo tego, że wolę wkrętki, to te Twoje mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolczyki i pudełeczko przepiękne !

    OdpowiedzUsuń